РУС БЕЛ ENG

Приглашает оздоровительный лагерь "Пралеска"

22.03.2024

В дни весенних каникул в ГУО "Засульская средняя школа" будет работать оздоровительный лагерь "Пралеска". Подробную информацию читайте по ссылке https://zasulye.stolbtsy-edu.gov.by/идеологическая-и-воспитательная-работа/оздоровление

 

Праект

аздараўленчага лагера з дзённым знаходжаннем “Пралеска”

Дзяржаўнай установы адукацыі “Засульская сярэдняя школа”

(25.03.2024-30.03.2024)

Тлумачальная запіска

Вясна - час дзеянняў, праверкі сваіх сіл, час асэнсавання навакольнага  свету. Кожны дзень жыцця ў лагеры непаўторны, пазнавальны, карысны,  запамінальны і павінен дарыць дзецям толькі прыемныя ўражанні. Таму ў аздараўленчым лагеры “ Пралеска” распрацаваны праект “Вясна- цудоўная пара”.

1.

Назва праекта

“Вясна- цудоўная пара”

2.

Аўтары праекта

Бар’ясь Г.В.., дырэктар лагера “Пралеска”,

Фамішкіна А.М., намеснік дырэктара лагера “Пралеска”

аг.Засулле вул. Школьная, 3

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

 “Засульская сярэдняя школа”

3.

Удзельнікі праекта

навучэнцы 1-5класаў;

бацькі;

педагогі;

кіраўніцтва ўстановы

4.

Мэта праекта

арганізацыя адпачынку і аздараўлення дзяцей у вясновы перыяд, стварэнне аптымальных умоў для рознабаковага развіцця асобы дзіцяці

5.

Задачы праекта

фарміраванне грамадзянскасці, патрыятызму і нацыянальнай самасвядомасці на аснове дзяржаўнай ідэалогіі, садзейнічаць далучэнню дзяцей да творчых відаў дзейнасці, развіццю пачуцця прыгожага, фарміраваць культуру здаровага ладу жыцця.

6.

Прынцыпы дзейнасці

Прынцып уключанасці ў сацыяльна-значныя адносіны, які прадугледжвае:

-наяўнасць магчымасці пераключэння з аднага віда дзейнасці на другі ў рамках змены;

-прадастаўленне магчымасці і права адстойваць сваю думку;

-узаемапавага ўсіх удзельнікаў работы лагера.

Прынцып самарэалізацыі:

-стварэнне сітуацыі поспеху;

-асоба чалавека - вышэйшая сацыяльная каштоўнасць.

Прынцып узаемасувязі педагагічнага кіравання  і дзіцячага самакіравання:

-стварэнне сітуацый, якія патрабуюць прыняцця калектыўнага рашэння;

-фарміраванне пачуцця адказнасці за прынятае рашэнне, за свае ўчынкі і дзеянні;

-абарона кожнага члена калектыва ад негатыўных праяўленняў.

Прынцып дынамічнасці (пастаянная змена відаў дзейнасці)

7.

Метады рэалізацыі праекта

- арганізацыйныя;

-распрацоўка і апрабацыя творчых мерапрыемстваў, накіраваных на арганізацыю  змястоўнага баўлення вольнага часу;

-правядзенне маніторынга эфектыўнасці праектнай дзейнасці;

-падвядзенне вынікаў праектнай дзейнасці.

8.

Чакаемы вынік

- арганізацыя паўнацэннага адпачынку дзяцей;

- пашырэнне кругагляду дзяцей, прывіццё цікавасці да вывучэння роднага краю, развіццё арганізатарскіх і творчых здольнасцей;

-захаванне і ўмацаванне фізічнага і псіхічнага здароўя дзяцей;

-арганізацыя сістэмы часовага самакіравання рознаўзроставага калектыва выхаванцаў;

-асобасны рост удзельнікаў праекта;

-аб ходзе рэалізацыі праекта рыхтуецца фотасправаздача

“ Вясна-2024”

9.

Тэрмін рэалізацыі

на  працягу змены: (25.03.2024-30.03.2024)

10.

 Ідэя праекта

Найбольш значнымі і ключавымі справамі з’яўляюцца выхванне  пачуцця  павагі да культурнай спадчыны беларускага народа, роднай мовы, гісторыі,  свядомасці маладога пакалення.

11.

Этапы праекта

-арганізацыйны,

-асноўны,

-заключны

12.

Умовы паспяховасці

творчы падыход педагогаў да рэалізацыі праекта;

уменне выхавацеляў убачыць схільнасці і інтарэсы кожнага дзіцяці, стварыць умовы для іх развіцця

13.

Кадравае забеспячэнне

дырэктар лагера,

намеснік дырэктара,

11 выхавацеляў

 

Першы этап. Арганізацыйны.

“ Канікулы,канікулы – вясёлая пара”

Мэта: зацікавіць дзяцей перспектывай прабывання ў лагеры, садзейнічаць паспяховай адаптацыі дзяцей да новых умоў, настроіць на творчую работу, стварыць камфортную псіхалагічную атмасферу ў лагеры і атрадзе.

25.03

 

 

 

 

9.00-9.30

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

12.00-13.00

 

13.30-14.30

 

14.30-15.30

 

Тэма дня  “ Канікулы, кунікулы-вясёлая пара”

Хвілінка здароўя “Здаровы лад жыцця- наш выбар”

Адкрыццё змены. Квэст-гульня“«Мы такія розные, але усе ж такі мы разам”

Вясёлыя эстафеты

Творчая майстэрня «Дзяцінства – казачная краіна”

Прафілактычная акцыя "Карысныя канікулы"

Прагляд і абмеркаванне  зборніка мультфільмаў “Добрыя мультфільмы”

 

 

 

Сагайдакевіч К.А.

Чабай Л.У.

 

26.03

 

9.00-9.30

 

10.00-10.30

 

10.30-12.30

 

13.30-14.30

 

14.30-15.30

 

Тэма дня  Каб не было бяды»

Хвілінка бяспекі “Выконвай правілы дарожнага руху”

Конкурс малюнкаў  “Бяспека кожны дзень”

 

Экскурсія  ў Дзяржаўны літаратурна-мемарыяльны  музей Якуба Коласа”

Інтэлектуальная гульня « Усё ўмею, усё магу, жыццё сваё я зберагу”

Рухомыя гульні на свежым паветры

 

 Логвін Г.Б.

 

Кукушкін Д.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Другі этап. Асноўны.

Жыву ў Беларусі, тым і ганаруся

Мэта: забеспячэнне пазітыўнага ўсебаковага развіцця асобы дзіцяці праз    разнастайныя формы і віды дзейнасці; рэалізацыя экскурсійных праграм

27.03

 

 

 

9.00-9.30

 

10.00-11.00

 

 

11.00-12.00

 

12.00- 13.00

 

 

14.30-15.30

Тэма дня “ Здаровы я – здаровая краіна”

 

Хвілінка бяспекі “Бяспека ў жыцці і ў быце”

 Прагулка “Фота-калекцыя добрых спраў”

 

Творчае заданне “Мода на здароўе”

 Ролевая гульня “Планета здароўя”

 

Гадзіна беларускіх народных гульняў

 

 Скакун Л.А.

Колас У.П.

 

 

 

 

 

 

28.03

 

 

9.00-9.30

 

10.00-10.30

 

10.30-11.30

 

11.30-12.00

 

12.00-13.00

 

13.30-14.30

 

14.30-15.30

 

Тэма дня   “Мой родны кут, як ты мне мілы ”

Хвілінка здароўя “Мы супраць шкодных звычак”

Разгадванне крыжаванак, рэбусаў, шарад «Эўрыка”

 Гульнявая праграма “Час вясёлых забаў”

Віктарына  “Ці ведаеш ты свой родны край”

 Экскурсія  на возера  в.Зарэчча

 

Музычны час “Вясёлыя ноткі”

 

Рухомыя гульні “Моцныя,спрытныя, умелыя”

 

 Кухарчык С.А.

Калясянкевіч А.В.

 

 

29.03

 

 

9.00-9.30

 

 

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

 

13.30-14.30

 

14.30-15.30

Тэма дня “ Лінія  добрых спраў ”

Хвілінка бяспекі «Прафілактыка негатыўных сітуацый у двары, на вуліцы, дома і ў грамадскіх месцах»

Гульня-падарожжа “У краіне  ветлівасці”

 Трэнінг  “Мае эмоцыі і пачуцці”

 Выраб плаката “ Што такое сапраўднае  сяброўства”

Конкурс малюнкаў на асфальце “Мая Беларусь”

Працоўная акцыя  “Абеліск”

 

 Фамішкіна  А.М.

 Кажамяка Я.Л.

 

 

 

 

 

 

 

 

Трэці этап. Заключны.

“ Люблю свой край старонку гэту….”

Мэта: абмен уражаннямі, эмоцыямі, падвядзенне вынікаў.

30.03

 

 

9.00-9.30

 

10.00-11.00

 

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

 

 

13.30-14.30

 

 

13.30-14.30

 

 

14.30-15.30

 

Тэма дня “ Мая радзіма – Беларусь!”

Хвілінка здароўя “Калі хочаш быць здаровым-загартоўвайся!”

Выстава-агляд “Мая маленькая радзіма”

 

Майстар-клас  «Вясновая кветка»,

Гульнявая праграма  “Вясёлае падарожжа”

 

Дзелавая  гульня  «Толькі наперад»

 

 Прагляд  і абмеркаванне мультфільма  “Прыгоды Несцеркі”

 Рухомыя гульні на свежым паветры

 

Гарановіч Т.М.

Рэвякіна В.І.