РУС БЕЛ ENG

Праект "Час патрыётаў"

28.10.2022

 

Праект

аздараўленчага лагера з дзённым знаходжаннем “Час патрыётаў”

Дзяржаўнай установы адукацыі “Засульская сярэдняя школа”

(31.10.2022-05.11.2022)

 

Тлумачальная запіска

Восень - час дзеянняў, праверкі сваіх сіл, час асэнсавання навакольнага  свету. Кожны дзень жыцця ў лагеры непаўторны, пазнавальны, карысны,  запамінальны і павінен дарыць дзецям толькі прыемныя ўражанні. Таму ў аздараўленчым лагеры “ Час патрыётаў” распрацаваны праект “Сцяжынкамі памяці”, які будзе ажыццяўляцца ў рамках Года гістарычнай памяці

1.

Назва праекта

“Сцяжынкамі памяці”

2.

Аўтары праекта

Бар’ясь Г.В.., дырэктар лагера “Час патрыётаў”,

Клімко А.С., намеснік дырэктара лагера “Час патрыётаў”

аг.Засулле вул. Школьная, 3

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

 “Засульская сярэдняя школа”

3.

Удзельнікі праекта

навучэнцы 2-4 класаў;

бацькі;

педагогі;

кіраўніцтва ўстановы

4.

Мэта праекта

арганізацыя адпачынку і аздараўлення дзяцей у восеньскі перыяд, стварэнне аптымальных умоў для рознабаковага развіцця асобы дзіцяці

5.

Задачы праекта

фарміраванне грамадзянскасці, патрыятызму і нацыянальнай самасвядомасці на аснове дзяржаўнай ідэалогіі, садзейнічаць далучэнню дзяцей да творчых відаў дзейнасці, развіццю пачуцця прыгожага, фарміраваць культуру здаровага ладу жыцця.

6.

Прынцыпы дзейнасці

Прынцып уключанасці ў сацыяльна значныя адносіны, які прадугледжвае:

-наяўнасць магчымасці пераключэння з аднага віда дзейнасці на другі ў рамках змены;

-прадастаўленне магчымасці і права адстойваць сваю думку;

-узаемапавага ўсіх удзельнікаў работы лагера.

Прынцып самарэалізацыі:

-стварэнне сітуацыі поспеху;

-асоба чалавека - вышэйшая сацыяльная каштоўнасць.

Прынцып узаемасувязі педагагічнага кіравання  і дзіцячага самакіравання:

-стварэнне сітуацый, якія патрабуюць прыняцця калектыўнага рашэння;

-фарміраванне пачуцця адказнасці за прынятае рашэнне, за свае ўчынкі і дзеянні;

-абарона кожнага члена калектыва ад негатыўных праяўленняў.

Прынцып дынамічнасці (пастаянная змена відаў дзейнасці)

7.

Метады рэалізацыі праекта

- арганізацыйныя;

-распрацоўка і апрабацыя творчых мерапрыемстваў, накіраваных на арганізацыю  змястоўнага баўлення вольнага часу;

-правядзенне маніторынга эфектыўнасці праектнай дзейнасці;

-падвядзенне вынікаў праектнай дзейнасці.

8.

Чакаемы вынік

- арганізацыя паўнацэннага адпачынку дзяцей;

- пашырэнне кругагляду дзяцей, прывіццё цікавасці да вывучэння роднага краю, развіццё арганізатарскіх і творчых здольнасцей;

-захаванне і ўмацаванне фізічнага і псіхічнага здароўя дзяцей;

-арганізацыя сістэмы часовага самакіравання рознаўзроставага калектыва выхаванцаў;

-асобасны рост удзельнікаў праекта;

-аб ходзе рэалізацыі праекта рыхтуецца фотасправаздача

“ Восень-2022”

9.

Тэрмін рэалізацыі

на  працягу змены: 31.10.2022-05.11.2022

10.

 Ідэя праекта

праект прысвечаны Году  гістарычнай памяці, таму найбольш значнымі і ключавымі справамі з’яўляюцца выхванне  пачуцця  павагі да культурнай спадчыны беларускага народа, роднай мовы, гісторыі,  свядомасці маладога пакалення.

11.

Этапы праекта

-арганізацыйны,

-асноўны,

-заключны

12.

Умовы паспяховасці

творчы падыход педагогаў да рэалізацыі праекта;

уменне выхавацеляў убачыць схільнасці і інтарэсы кожнага дзіцяці, стварыць умовы для іх развіцця

13.

Кадравае забеспячэнне

дырэктар лагера,

намеснік дырэктара,

11 выхавацеляў

 

Першы этап. Арганізацыйны.

“ Каникулы,канікулы – вяселая пара”

Мэта: зацікавіць дзяцей перспектывай прабывання ў лагеры, садзейнічаць паспяховай адаптацыі дзяцей да новых умоў, настроіць на творчую работу, стварыць камфортную псіхалагічную атмасферу ў лагеры і атрадзе.

31.10

 

 

 

9.00-9.30

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

12.00-13.00

13.30-14.30

 

14.30-15.30

 

 “Здаровы лад жыцця- наш выбар” (хвілінка здароўя)

Адкрыцце лагера “Прывітанне, лагер  “Час патрыётаў”

Вясёлыя эстафеты

Гульня- віктарына “Я люблю Беларусь”

Творчая майстэрня “Ствараем восеньскі настрой”

Вусны часопіс "Азбука юнага грамадзяніна і патрыёта"

 

 Фамішкіна А.М.

 Скакун Л.А.

 

 

 

Кукушкін  Д.М.

 

 

 

Кухарчык С.А.

01.11

 

 

9.00-9.30

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

 

13.30-14.30

 

14.30-15.30

 

“Выконвай правілы дарожнага руху” (хвілінка бяспекі)

Віктарына “Нам засталася спадчына”

 

“Два капітаны” (спартыўная гульня)

 

 Квэст-гульня “Беларусь у маім сэрцы”

 

Інтарактыў “Беларусь-краіна дружбы і нацыянальнай згоды”

Рухомыя гульні на свежым паветры

 

Кажамяка   Я.Л.

Малчанава А.Я.

 

 

 

Кукушкін Д.М.

 

 

 

Кухарчык  С.А.

Другі этап. Асноўны.

Жыву ў Беларусі, тым і ганаруся

Мэта: забеспячэнне пазітыўнага ўсестаронняга развіцця асобы дзіцяці праз    разнастайныя формы і віды дзейнасці; рэалізацыя экскурсійных праграм

 

 

 

9.30-12.30

 

 

 

12.30-13.00

 

13.30- 14.30

 

14.30-15.30

 

 

Экскурсія  ў   Цэнтр экалагічнага турызму і ў ваенна-гістарычны  комплекс “Партызанскі лагер”  Станькава

 

Трэнінг “Сцяжынкамі да свайго Я”

 

Спартыўная гульня “Футбол”

 

Завочнае падарожжа “Там, дзе была вайна”

 

 

 

 

 Гарановіч Т.М.

 Калясянкевіч А.В.

 

 

 

 

Кукушкін Д.М.

 

03.11

 

9.00-9.30

 

10.00-10.30

10.30-12.00

12.00-13.00

13.30-14.30

14.30-15.30

 

 

“Мы супраць шкодных звычак”(хвілінка здароўя)

Турнір знатакоў “Мы- беларусы”

 Кінасеанс ў  кінатэатры “Беларусь”

“Адкуль пайшлі беларусы” (легенда)

Віктарына “Нам засталася спадчына”

Гадзіна беларускіх народных гульняў

 

  Чабай  Л.У.

  Скакун Л.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

Кукушкін Д.М.

04.11

 

9.00-9.30

 

 

10.00-10.30

10.30-11.00

11.00-13.00

 

 

 

13.30-14.30

14.30-15.30

 

 

Хвілінка бяспекі «Прафілактыка негатыўных сітуацый у двары, на вуліцы, дома і ў грамадскіх месцах»

Гульня-падарожжа “У краіне  ветлівасці”

Прэзентацыя “Сімвалы Беларусі”

 Экскурсія  в школьный музей ДУА “Рубяжэвіцкая сярэдняя школа”,  яўрэйскі музей  аг. Рубяжэвічы,   Парк камянёў аг.Рубяжэвічы, касцел  Святога Іосіфа

Конкурс малюнкаў “Мая Беларусь”

Рухомыя гульні “Моцныя,спрытныя, умелыя”

 

Фамішкіна А.М.

Рэвякіна В.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кукушкін Д.М.

Трэці этап. Заключны.

“ Люблю свой край старонку гэту….”

Мэта: абмен уражаннямі, эмоцыямі, падвядзенне вынікаў.

05.11

 

 

9.00-9.30

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

12.00-12.30

 

12.30-13.00

 

13.30-14.30

 

14.30-15.30

 

 

 “Калі хочаш быць здаровым-загартоўвайся!” (хвілінка здароўя)

Выстава-агляд “Мая маленькая радзіма”

 

 Спартыўны час “Мы выбіраем здароўе”

«Эўрыка” разгадванне крыжаванак, рэбусаў, шарад

Віктарына  “Ці ведаеш ты свой родны край”

 “Мая вёска праз стагоддзе”

(калектыўная творчая справа)

 Гульні на свежым паветры

 

 

Колас У.П.

Клімко А.С.

 

 

 

Кукушкін Д.М.